2018. február 1., csütörtök

TERVEIM 2018 MY PLANS FOR 2018

A tavalyi év sokat adott nekem:
kibújtam a komfort zónámból egy kicsit azzal, hogy ca 70 hogyan készült videót készítettem.
Persze továbbra sem voltam teljes életnagyságban jelen csak a kezemet láthattátok. Az egy következő lépés.
2018-ban szeretnék mindennél többet olajjal festeni, napi szinten a terv, de ez már az elején elbukott. (sajnos még bennem van a félsz ha olajra gondolok és ez úgy nyilvánul meg, hogyha kihagyok pár napot akkor nagyon nehezemre esik újra nekikezdeni. Ha ezt legyőzöm akkor akár napi kettőt is.)
Szóval a tervem a mindennapos festés, de ha nem jön létre valamiért akkor legalább a napi rajz vagy skicc, amihez csak pár perc kell.
Ezzel egyidejúleg tervem, hogy megtanulok portrét festeni. Úgy igazán. Természetesen az évek alatt készítettem számosat, de szeretném olyan könnyeden flottul csinálni.
Itt van pár, hogy lássátok mire gondolok, van még mit gyakorolni.

ezek még 2010-ből fotó alapján megrendelésre Emma és Beni:


2008-ból csak úgy,nem kép alapján, hát nem a legjobbak, (a szemek elég gázok, olyan “naiv” festmények)






2015 önarckép kávéval:
folyt köv