2018. február 3., szombat

DAILY CREATIONS -daily painting - daily drawing - NAPI ALKOTÁS 1

Aki rendszeresen fest, alkot, az biztos úgy érzi ahogy én. Ha kimarad egy nap az nem olyan nagy baj, de ha véletlenül hetek, na az már igen. Az a sürgető érzés, hogy ecsetet fogjak végre.

De elárulok egy titkot, az olaj festéssel vagyok úgy ha mindennap festek semmi baj, de ha kimarad egy hét akkor már könnyen kettő is, mert a kisördög nekem is dumál.
Egyszerűen meg kell magam erőszakolni, hogy újra neki kezdjek.   ... és akkor utána megint minden rendben.

Most is épp egy ilyen kihagyott periódus van és tolom holnapra, meg holnapra.

Ezért inkább közben elkezdtem rajzolni, . . . portrékat.
Évekkel ezelőtt is festettem portrét, de idén elhatároztam, hogy olyan szintre akarom fejleszteni magam, hogy "csukott szemmel" is menjen.

Ezért mostantól megosztom ami eddig elkészült.
Van olyan ami fotó alapján és van olyan ami fejből készül és van olyan ami csak pár perces skicc.